Klaar voor de reis naar Sri Lanka - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Paul en Jan - WaarBenJij.nu Klaar voor de reis naar Sri Lanka - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Paul en Jan - WaarBenJij.nu

Klaar voor de reis naar Sri Lanka

Door: Paul Davenne

Blijf op de hoogte en volg Paul en Jan

10 Februari 2014 | Nederland, Rotterdam

Donderdag 20 februari gaan Jan Slager en ik terug naar Sri Lanka waar we twee weken na de Tsunami (december 2004) hebben gewerkt aan de opbouw van het weeshuis (www.weeshuissrilanka.nl) en waar we huizen hebben neergezet voor twee families.

Dit hebben we kunnen doen door de hulp van onze sponsors (u dus!)

Paul en Jan

Paul en Jan

Hallo allemaal, De meeste van jullie hebben het misschien al gehoord. Wij, Jan Slager en ik, gaan donderdag 20 februari weer voor 10 dagen naar Sri Lanka om de twee families te ontmoeten en hun hulp te bieden. Deze keer gaan we niet meer klussen maar met name nog zaken regelen. Zo gaan we de keuken-inventaris eens flink aanvullen, onafgemaakte klussen in huis regelen en voor de kinderen diverse schoolspullen kopen. Naast de twee families gaan we ook het weeshuis bezoeken www.weeshuissrilanka.nl waar we destijds zijn begonnen! De vraag is of jullie een financiële bijdrage kunnen en willen geven om voor de twee families de kwaliteit van leven te verbeteren. Groeten van, Jan Slager en Paul Davenne (06-52341611) Ons gezamenlijke bankrekeningnummer bij de ING is: NL89 INGB 0003 0407 26. t.n.v. Hr. J M Slager en/of Hr. P T Davenne. o.v.v. "Sri Lanka 2014" (uw eventuele bijdrage wordt 1 op 1 aan de families besteed)

Actief sinds 10 Feb. 2014